• Zumba

    Zumba

    Zajęcia inspirowane połączeniem tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Pozwalające wzmocnić całe ciało i w przyjemny sposób spalić kalorie. Polecany dla osób, które lubią taniec i dobrą zabawę, pragną zachować sprawność i ładną sylwetkę.

  • Pilates

    Pilates

    Połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Celem pilatesu jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała, odciążenie oraz wzmocnienie kręgosłupa, poprawa postawy, wymodelowanie całego ciała. Ćwiczenia pilates pomagają również w obniżeniu poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

  • Power Shape

    Power Shape

    Zestaw ćwiczeń modelujących sylwetkę, rozpoczynający się rozgrzewką przy muzyce, połączonych z BUP – zajęcia wzmacniające i modelujące brzuch, biodra, uda i pośladki. Szczególnie polecane osobom pragnącym zgubić zbędne kalorie.

  • Skalpel

    Skalpel

    Płaski brzuch ćwiczenia nakierowane na ujędrnianie mięśni brzucha i wzmacnianie mięśni grzbietu, przy użyciu różnych przyborów -hantle, piłki, stepy.

  • Turbo Spalanie

    Turbo Spalanie

    Trening interwałowy, w ciągu godziny możesz spalić nawet 600 kalorii. Mnóstwo zdrowego wysiłku, ogromne efekty w postaci spalonych kalorii. Ukształtowana i wzmocniona sylwetka.

  • Step + BUP

    Step + BUP

    Zajęcia choreograficzne na specjalnej platformie mające na celu wzmocnienie mięśni, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji, a to wszystko w rytmie dynamicznej muzyki nadającej tempo zajęć.
    + BUP (brzuch, biodra, uda, pośladki), zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha, bioder, ud i pośladkow.

  • Joga

    Joga

    Prosty zestaw ćwiczeń rozciągająco–wzmacniających z Hatha-Jogi oraz Jogi hormonalnej. Pomaga w osiągnięciu równowagi między ciałem, umysłem i duszą. Wzmacnia i modeluje całe ciało, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej. Szczególnie polecany dla osób z problemami kręgosłupa.

  • Celulit Stop

    Celulit Stop

    Zgrabne uda i pośladki, redukcja cellulitu. Ćwiczenia nakierowane na ujędrnianie mięśni ud, bioder i pośladków przy użyciu hantli, piłek i stepów.